Flashback
Du er Conrad B. Hart fra G.B.I., og du har afsløret en enorm og dødbringende sammensværgelse. Der står rumvæsner bag, og de truer alt, som er menneskeligt. Men før du kan redde menneskeracen, skal du genfinde dig selv. Du leder desperat efter de manglende datafiler, der indeholder dine minder, som kan få brikkerne til at falde på plads. 20 år efter, at det oprindelige spil udkom, bliver Conrad igen kaldt tilbage i aktiv tjeneste i et storslået gensyn med et af de bedste action-eventyr nogensinde. Flashback er genskabt af dets skabere!