Final Zone
I fremtiden i 2000’erne udkæmpes krig ikke længere med missiler eller atomvåben. Med den avancerede teknologi i militærsatellitter er det muligt at overvåge enhver storstyrke. Det markerede begyndelsen på en ny æra med småskala landkrigsførsel. På det tidspunkt blev et nyt våben kaldet NAP (New Age Powered-Suits) afsløret. Howard Bowie, soldaten i El Sharia Militærnationens fremmedlegion, modtog en ordre. Gå nu ud på slagmarken for at fuldføre missionen, selvom det kunne være som en dødsdom… Funktioner: * 7 forskellige niveauer fyldt med action * Kæmp mod magtfulde bosser, der vil presse dine kampfærdigheder til det yderste * Brug et bredt udvalg af våben, der giver mulighed for mange forskellige angrebsstrategier * Galleri: se billeder fra det originale spils illustrationer, plakater, æskedesign osv. * Jukebox: lyt til ethvert af spillets musiknumre når som helst * Spol tilbage/Turbo-funktion: gentag noget, indtil du opnår perfektion, eller fremskynd processen * Snydefunktion: aktiver snydekoder, der gør din mission meget nemmere (uendelige liv, usårlighed osv.) * Gem-tilstand funktion: gem hvor som helst i spillet, og genstart fra præcis det punkt * Skærmfiltre: vælg mellem flere filtre for at ændre spillets udseende (retro-stil skærm, sort-hvid osv.) * Dette spil er en genudgivelse af “Final Zone”, som oprindeligt blev lanceret i 1990’erne til hjemme-konsoller.