Farming Simulator 17 - Platinum Edition
Indtag rollen som en moderne landmand i Farming Simulator 17 Platinum Edition. Fordyb dig i 3 store åbne verdener, læsset med en høst af nyt indhold! Oplev en ny sydamerikansk legeplads, udelukkende i Platinum Edition, og betjen mere end 280 autentiske landbrugskøretøjer og -udstyr fra over 80 producenter, herunder AGCO-mærker (Challenger, Fendt, Massey Ferguson og Valtra) samt nye mærker udelukkende i denne Platinum Edition såsom Stara, TT, Randon, FMZ og Gessner Industries. Høst mange slags afgrøder, herunder solsikker, sojabønner, sukkerrør og meget mere. Tag dig af dine kreaturer - herunder køer, får, høns og svin - prøv kræfter med skovbrug, og sælg dine produkter, så du kan udvide din gård! Transporter dine varer med lastbiler og anhængere, eller last og kør tog for hurtigt at nå din destination. Dyrk din gård online med andre spillere, og download community-skabte mods for at få en Farming Simulator-oplevelse, der hele tiden vokser!