Fallout 4: Automatron
Den mystiske Mechanist har sluppet en horde af onde robootter løs i Commonwealth, inklusive den luskede Robobrain! Du må gå på jagt efter disse automatiserede fjender for at løse problemet og høste deres dele, så du kan bygge og modificere dine egne tilpassede robotfølgesvende. Vælg din robots lemmer, armering, evner, våben, maling og endda stemme fra hundredvis af tilgængelige mods. (Grundspillet Fallout 4 er påkrævet. Beregnet til Fallout 4-figurer på niveau 15 eller højere).