Explosive Candy World
Detonér dig vej gennem de søde, fysikbaserede platformpuslerier! Glem alt om at løbe eller hoppe. I "Explosive Candy World" skal du ødelægge forhindringer, sprænge dig selv henover faldgruber og støde ind i væggene for at nå målet! Det er et fysikbaseret kaos med et platform-twist, der kræver præcision. Den pixelerede grafik i "Explosive Candy World" er sød og farverig og spillet har en original retro-lydside og blander klassisk stil med en moderniseret mekanik for at skabe en unik og utraditionel platforming-oplevelse. Juster styrken og retningen af detonationen og slip så for at kaste et mægtigt eksplosivt stykke slik. Kast dig selv gennem luften og ram kontakter, bryd barrierer, aktiver knapper og fjern platforme lige under dine fødder! Banerne er alle korte og søde, og selv når de viser sig at være lidt vanskelige, sørger en hurtig respawn-funktion og uendelige forsøg for at holde oplevelsen sjov og tilgængelig.