Exophobia
Du befinder dig alene på et menneskeskabt rumskib, der er blevet overtaget af fjendtlige rumvæsner. Udforsk skibet, og kæmp dig gennem det, så du kan finde de sidste overlevende mennesker. Under din rejse afslører du samtidigt besætningens baggrundshistorie bid for bid, hvilket fører til et højspændt øjeblik på den røde planet. Opgrader dit rumvåben og skyd, glid ind i kampen og bedøv dine fjender og mere på din mission for at slippe levende ud! DRÆB Oplev FPS-gameplay, hvor hurtige reflekser og klog positionering er nøglen til at overleve. Lær at genkende hver af dine fjenders adfærd, og brug dit våben, dine hurtige bevægelser og dine omgivelser til at eliminere alskens hære af rumvæsener i hurtig, actionfyldt kamp. UDFORSK Gå på opdagelse i et rumskib med flere dæk, der hver udfordrer dig med et unikt, fjendtligt miljø. Udforsk alt fra laboratorier inficeret med orme til de dybeste kroge i rumskibets indre maskinrum og masser af hemmeligheder for de nysgerrige opdagelsesrejsende! OPGRADER Gør dit våben bedre med en ny evne hver gang, du når frem til et specialiseret våbenlaboratorium. I ren metroidvania-stil gør disse evner dig drastiskt bedre i kamp og låser også op for tidligere utilgængelige områder, som er nødvendige for at komme videre. DØ Udfordr dig selv med en nådesløs, men fair, sværhedsgrad i forskellige kampsituationer med hensynsløse fjender med unikke angrebsmønstre, inklusiv dødsensfarlige bosser, som hver kræver deres egen strategi for at blive bekæmpet. Glem ikke at gemme dine fremskridt ved checkpoints!