ExitMan Deluxe
Løøøøøb! Himlen falder ned! Løb hurtigt ind i hullet, når loftet styrter ned fra oven. Hvis du når det i tide, vil loftet stige op igen og derefter styrte ned igen og igen, hver gang med hullet på et tilfældigt sted. Hvor længe kan du overleve? Hvis du kan klemme dig ind i det gule Exit-område, optjener du mønter, som du kan bruge til at købe nye kostumer for. Test dig selv i 4 intense spil-indstillinger: Endless Run, 100-to-1 Sole Survivor, Vs CPU Head-to-head, og Challenge Mode med 150 hurtige ildstadier! Der er online ranglister, så du kan konkurrere med andre i hele verden om de bedste resultater. Der findes også en lokal flerspiller-indstilling for 2-4 spillere, så du kan dyste mod dine venner og se, hvem der er den bedste ExitMan/Woman. Det er som et blæksprutte overlevelsesesdrama!