Energy Cycle (Windows)
"Energy Cycle" – nyt puslespil fra udviklerne bag "Energy Balance". Når du klikker på hver celle i spillefeltet – så ændrer det farve og farverne på tilstødende celler vandret og lodret. Din opgave er at give alle celler den samme farve. Det lyder nemt, men prøv at gøre det! Energy Cycle" omfatter tre tilstande til enhver smag: - Puslespil (Uden timer. Prædesignede puslespil). - Tidsangreb (Med timer og scoring. Tilfældige puslespil). - Uendeligt spil (Uden timer. Som "Tidsangreb", men du kan spille i det uendelige).