EMPTY SHELL
EMPTY SHELL vil kaste dig ind i et mørkt industrielt miljø, en hemmelig facilitet på en japansk ø midt i ingenting. Hver frivillig har underskrevet en kontrakt om en "gendannelsesoperation" uden at kende for mange detaljer. De sagde, at faciliteten havde været forladt i årtier, men når du først er på plads, er det straks klart, at der er noget galt. Opdag de mørke hemmeligheder fra facilitetens drift gennem årene, indtil ulykken, der førte til de ekstreme konsekvenser, du er involveret i. Hver gang du dør, vil du kontrollere en ny frivillig sendt til stedet. Dit startudstyr vil være tilfældigt, og hvert niveau vil blive genereret med et nyt layout. Mørke korridorer og kolde rum. Forfærdelige skabninger og blodige kampe. Puslespil at løse, udstyr, logs og dokumenter at gendanne venter på dig i dette roguelite overlevelsesgyser.