Electronic Super Joy
Electronic Super Joy er en udfordrende platformer med et soundtrack fra EDM superstar, EnV, der får pulsen i vejret! Løb, spring, flyv og bank dig vej igennem de 50+ unikke niveauer med lav tyngdekraft, jordens rotation, gigantiske monstre og masser af angribende missiler! Evil Groove-Wizard styrer verden med en jernnæve. Kan du bekæmpe Groove-Wizard og stoppe hans tyranni? Er du en helt eller en ged? Du får også 2 niveauer med bonusindhold, 5 Xbox-exclusive-niveauer og Micro-Hell DLC-udvidelsen! Hold da op!