EARTH'S DAWN
Morgengryet falder over Jorden, og planetens skæbne er i fare! Bliv medlem af A.N.T.I. – et hold af overmenneskelige soldater, der får deres kræfter fra rumvæsners teknologi – og kæmp for at generobre Jorden fra truslen fra det ydre rum, kendt som E.B.E! Kast dig ud i den vilde kamp, og slå igen mod rumvæsnernes hær, inden du nedlægger deres gigantiske bosser! Tjen XP for at låse op for nye evner i et enormt evnetræ, og byg dernæst nye sværd, våben og udstyr med de materialer, du har fundet på slagmarken. Vælg din missionssti, afslør hemmeligheden bag invasionen, og red planeten, inden det er for sent!