Dying Light – Hellraid
Der er et nyt våben i fangekælderen! Gennemfør Loaded for the Undead-dusøren, mens du spreder død og ødelæggelse i templet som aldrig før med Deathbringer — det eneste skydevåben i Hellraid! Gå på opdagelse i det opdaterede arsenal! Det gemmer nu alle dine Hellraid-våben og genstande! Find ny Crystal-forbrugsgenstande i Raid Mode! Hver af dem giver en unik, stærk forbedring af dine evner, men husk ... Kræfterne koster. Er du villig til at betale prisen? Køb tryllestave og Shock Bearer i Hellraid-butikken, og tag dem med over til Harran! Flyt magien op til overfladen, HVIS du kan magte det. Gennemfør dusører for at få samtlige 13 nye Hellraid-våbentegninger! Du kan fremstille dem med Weapon Remnants, som du finder i Hellraid-kister. Oplev Hellraid-spiltypen med forbedret balancering og mere flydende gameplay! Nu bliver kampene endnu mere tilfredsstillende!