Dustoff Z
Få de rotorblade i omdrejninger, og anskaf våben og ammunition. Nu skal menneskeheden genopbygges! Dustoff Z er et spil, som handler om at styre kamphelikoptere under de værst tænkelige vejrforhold - En zombieapokalypse. Rekruttér skytter, som skal med, og tag del i forskellige missioner som fx redningsoperationer, konvojforsvar og destruktion af topprioriterede mål. Træn, og udvikl et galleri af forskellige skytter, lige som du også skal opgradere og vedligeholde en masse forskellige helikoptere - alle med deres egen unikke spillestil. Brug din helikopters spil til at interagere med omgivelserne. Opsaml nedkastede forsyninger, placer baseforsvar, tag de største zombier med tilbage for at analysere dem, eller hvorfor ikke anvende en shippingcontainer som en rambuk?