Drunken Fist
Beat ‘em up action møder fysikken i ren lovløs underholdning! Gadekampe har aldrig været sjovere! Drunken Fist er et brawler-spil baseret på fysiske love, men tro ikke at det bliver taget seriøst. Du har rollen som en fulderik, der leder efter mad og sprut gennem 7 udfordrende baner. På vejen møder du pumpede fyre, hipstere, punkere og en broget samling af fjender, der alle har hver deres unikke kampstil. Hylende sjov simulation af fuldemandsslåskampe i dynamiske 3D-omgivelser, hvor slagene rammer fordi og fysikkens love gør, at du hele tiden falder og opfører dig fjollet. Mon vores berusede helt nogen sinde kommer hjem?