Dog Duty
Tag kommandoen over en gruppe særlinge, og før an I kampen mod en ondsindet blæksprutte-kommandør og hans hær, der truer verdensfreden. I dette lynhurtige Real Time Tactics-spil går du i fuld guerillakrig for at gøre det af med den ottearmede ondskab. Kæmp fra taget af dit køretøj i fart, mens du tager fra ø til ø for at befri forposter og besejre bosser i utrolige tentakel-maskiner. Gør det af med den ottearmede ondskab, men pas på deres vilde våben.