Disjunction
2048. Efter at den fremtrædende samfundsborger er blevet anholdt, er der opstået uro i New York. Mistanker og beskyldninger fyger gennem byen, og ´Shard´-narkotika spreder sig blandt underverdenen. Der er opstået usikkerhed om byens fremtid, og tre hårdhudede borgere kæmper for at afdække sandheden og en sammensværgelse, der truer hele byen. Disjunction er inspireret af tech noir-klassikere og har en intens atmosfære som et stealth-action-RPG, hvor du følger et spind af fortællinger i en afvekslende historie hvor dine handlinger har ægte og vedvarende konsekvenser. Vælg din spillestil og brug et arsenal af fremtidsteknologi, cybernetiske opgraderinger og våben til at kæmpe dig frem i de hurtigere kampe, eller gå mere stille frem ved at bruge stealth, så du ikke efterlader dig spor af nogen art. Der er ingen der behøver at dø ... medmindre du beslutter, at de skal.