Devil May Cry HD Collection
De populære og smarte actionspil Devil May Cry, Devil May Cry 2 og Devil May Cry 3 Special Edition vender tilbage i en samlet pakke! Du spiller som Dante, den ultimative djævlejæger, der må samarbejde med spændende figurer som Trish, Lady og Lucia i dette fantastiske actionspil, som du nu kan opleve i fuld 1920 x 1080 HD med 60fps.