despelote
Despelote er et fodboldspil om mennesker. Oplev Quitos gader og parker igennem den otte-årige Juliáns øjne og ører. Du skal både drible, aflevere og skyde din bold igennem byen – hvad mon der sker, når du skyder den hen til et andet menneske? Mærk byens puls forandre sig, efterhånden som Ecuador kommer tættere på kvalifikationen til verdensmesterskabet, end landet nogensinde har været før.