Demon Hunter: New Chapter (Xbox Version)
Tyve fredelige år får en brat afslutning, da Dawn Harlock – det sidste medlem af en mystisk orden af dæmonjægere – igen står ansigt til ansigt med ærkedæmonen Ragnar og må kæmpe for at redde verden fra det onde. En dag får hun et opkald fra den mystiske Doctor Stuart Williams, der hævder, at han i mange år har været gode venner med Dawns far. Han lover hende vigtig oplysninger om hendes biologiske forældre, der kan kaste lys over hendes uhyggelige fortid og dens mysterier.