Death Park 2: 4k Remaster
Start dit eventyr i et af de bedste skræmmende spil og uhyggelige gyserspil! I rædselen vil du befinde dig i en uhyggelig by fyldt med hemmeligheder, monstre og eventyr. Tag en handling og red din søster fra klovnen, find ud af mysteriet om Death Park og oprindelsen af ​​den skræmmende klovn! Er du klar til at bekæmpe dine mareridt og forskellige monstre, der har oversvømmet Farland? Kan du klare alle de gåder, der venter dig i denne rædselshistorie? Du skal besøge 8 enorme steder, herunder gader, hospital, kirkegård, kloak og militærbase. Du vil være i stand til at bevæge dig mellem den virkelige verden og søvnens verden for at løse gåder og bekæmpe en skræmmende klovn og forskellige monstre. Vi lagde særlig vægt på puslespil, nu har de to sværhedsgrader, også selve puslespillene ændrer sig med hvert eventyr! Prøv at fuldføre spillet med udfordrende gåder! Kun få spillere er i stand til det. Der er mange afslutninger i vores skydespil, og din overlevelse og resultatet af historien afhænger af dine beslutninger og handlinger. Kan du låse op for alle slutningerne af thrilleren? Nyd rædselen, ven!