Deadliners
Reglerne er enkle. Hver spiller styrer en linie på skærmen og har et begrænset antal skud og ryddere tilgængeligt i kampen. Deadliners indeholder 5 forskellige måder at spille på, helt fra single player udfordringer til 4 mands action multiplayer Free For All (2-4 spillere) Her er det alle mode alle og det handler om at score flest point i hver runde. Hver spiller har deres egen “Deadliner” og kan manøvrere rundt mens de både skyder og undgår fjenderne. Spillerne kan vælge mellem mange forskellige typer baner og kan slå både skrumpe eller mørke modus til. Capture the Flag (Team 2v2): Fang de andres flag og bring det tilbage for at score point. I denne version af Capture the Flag er der det twist at du som spiller bliver fjernet helt fra banen i det du dør og det åbner op for en masse nye taktikker for både med- og modspillere. Linehunter (3-4 players): Når i spillet Linehunter er det en mod alle andre. Hvis det lykkedes en spiller at dræbe den der er “the line” så bliver spilleren det selv og begynder at optjene point løbende. Linehunter er fyldt med action og det kunne meget vel være det i spiller når i skal finde ud af hvem der er i virkeligheden er den bedste Deadliner. Survival (1-4 player): I survival spiller i Co-op for op til 4 spillere. Her kommer der bølger af fjender rundt om i banen som i skal tilintetgøre. Når alle fjenderne er væk, så kommer alle døde spillere til live igen og en ny bølge af fjender angriber. Dette er en helt anden måde at spille Deadliners på og det giver jer muligheden for at arbejde sammen om at nå den bedste highscore. Skill training(single player): Skill training er designet til at være en svær udfordring hvor du kan træne dine Deadliners evner. Her er der udfordringer der hjælper dig til at mestre hver eneste facet af Deadliners og blive klar til at slå dine venner næste gang i mødes! Inviter dine venner over og gør jer klar til en hæsblæsende omgang Deadliners!