DEAD OR ALIVE 1 Ultimate
I 1997 blev det originale DEAD OR ALIVE udgivet på den klassiske SEGA Saturn, som med dette spil blev presset til sit absolut yderste. Det originale DEAD OR ALIVE har længe været betragtet som et af de største mesterværker i serien. Nu bliver grafikken fra SEGA Saturn-udgaven, som blev udviklet af Tecmos Team Ninja-gruppe, og som var det mest avancerede på det tidspunkt, for første gang vist på Xbox - selvfølgelig i perfekt gengivelse.