Dead Dungeon
Dead Dungeon er et hardcore platformspil i 2D med et fantastisk chiptune-soundtrack og alt det bedste fra denne genre af klassiske spil. Spillet tester dine nerver og er meget følelsesladet. Historien: Du levede et sorgløst liv, indtil skurken stjal alt dit slik og trak sjælen ud af alle levende væsner. Nu skal du ud på en lang rejse for at erobre dit slik og de tabte sjæle tilbage fra en mystisk hule.