Cyber Mission
Du er en cyber-trooper der kæmper for galaksens fremtid i en blanding af shoot 'em up og run 'n gun-action! Cyber Mission er et sidescrollende shoot 'em-up-spil med retro-æstetik, dynamisk kamp, HD-grafik og intens kamp inspireret af klassiske elementer fra både run 'n gun- og shooter-genren. Tag kampen op mod dine modstandere - alene eller sammen med en ven i lokal co-op! Svæv og find vej dig gennem baner uden tyngdekraft, spræng fjendtlige sværme i luften, nedlæg skærmfyldte bosser og brug cyberdroner til at øge din skudhastighed, beskytte dig og meget mere!