CROSSBOW: Bloodnight
Fra udviklerne af POSTAL: Brain Damaged og ELDERBORN kommer CROSSBOW: Bloodnight, et tempofyldt single-player FPS arcade-spil med klassiske horror vibes. Mestre de okkulte kræfter i din automatiske armbrøst og kæmp for hvert sekund af overlevelse mod en ubønhørlig dæmonisk horde! Spilfunktioner: - Mystisk armbrøst med forskellige skydemoduser, yderligere styrket af de drænede ånder fra dit bytte. - Flydende, færdighedsbelønnende bevægelsesmekanik med dash, spring og bunny hops. - Ødelæggende specialangreb, der tager tid at oplade og bedst bruges i strategiske øjeblikke. - Instant respawn-knap og hurtig respawn efter død, så du kan forblive opslugt i spillet. - Seks fjendetyper i to varianter, der uendeligt oversvømmer den mørklagte gård i det gamle, vanhelligede kloster, der bliver din kampplads. - Globalt leaderboard-system, så du kan konkurrere mod venner og fremmede. Armbrøstens Koven, en gammel orden af jægere svoret til at bevare balancen mellem himlens og helvedes kræfter, har klaret sig mod alle odds. I år 1666, mens ild og pest hærger London, står Koven over for sin største udfordring endnu. Det er den gamle rædsel fra det hinsides, der gør sin vej mod vores virkelighed. I dens kølvand spawner legioner af mareridtsvæsner i mørket. Bloodnight er over os, lad jagten begynde!