Cronostase Electric Collection
En samling af 7 forskellige pusletilstande (hver med 50 baner) baseret på den boks-skubbende spilgenre “Sokoban”. Spiltilstandene drejer sig alle om kredsløb og elektricitet, men du behøver ikke forudgående kendskab til elektriske kredsløb. (Bemærk: du er heller ikke til en certificeret elektriker ved spillets afslutning.) Tilstandene omfatter: Lighton - forbind et kredsløb og tænd alle lysene. Men pas dog på, for hvis du laver en kortslutning, eksploderer det hele! Lighton: Duo - forbind kredsløb, men vær opmærksom på, at du kan skifte mellem gul og blå tilstand og kun kan flytte kredsløb i samme farve! Puzzle Light - forbind kredsløb ved at bytte positionen af to statiske fliser. Puzzle Light: One Move - et logisk puslespil, hvor du skal finde ud af, hvordan du når målet med et enkelt træk! Puzzle Light: Rotate - forbind kredsløb ved at rotere kredsløbsfliser. Puzzle Light: Slide - denne gang kan dine fliser kun skubbes rundt på spillebrættet i en bestemt retning og de stopper ikke, før de rammer en anden flise eller en væg. Puzzle Light: Connect - flyt hele kredsløbet rundt, når du henter flere stykker!