Crisis Wing
Pres dit shoot'em up-talent helt til grænsen, når du kaster dig ud i Crisis Wing. Det er et spil i nostalgisk pixelgrafik, der er kærligt udformet til at minde om den hektiske action, som du kender fra arkade-klassikerne! Crisis Wing indeholder på syv lodret rullende baner, våben der kan opgraderes samt samarbejde med flere spiller. Det kombinerer moderne spillestil med et nostalgisk design, beriget af et medrivende FM-soundtrack og CRT-filtre for at give en ægte old-school stemning. Crisis Wing byder på alt fra massive fjendesværme til skærmspækkede bosskampe, og det er en skræmmende udfordring, samtidig med at det er tilgængeligt for nybegyndere. I øvelsestilstand kan du spille banerne igen og igen med uendeligt mange liv. "Score Attack"- og "Boss Rush"-bonusspillene udvider oplevelsen yderligere med unikke baner og bosser. Er du klar til at tage afsted?