Cricket 22
Cricket 22 giver den mest robuste, betydelige omgang cricket, som fans nogensinde har prøvet. Nyd indhold med fuld licens fra Ashes - højdepunktet af den gamle fejde mellem Australien og England. Derudover kæmpes i Australiens store konkurrence Big Bash T20, den yderst opfindsomme The Hundred i England, den tropiske fest i CPL i Caribbien og den internationale slagmark med fuldt licenserede hold fra Australien, England, De Vestindiske Øer, New Zealand og Irland. Og traditionen tro med Big Ants forpligtelse på lighed og lige repræsentation er både herrer og damers kampe blevet genskabt på tværs af Cricket 22. Cricket 22 har også en lang række nyskabelser såsom: - Helt ny styring for bowling og fielding; uanset om det er en lynhurtig hopper eller det tilfredsstillende "snap", når du kaster bolden fra marken for et præcisionsløb, så har Cricket 22 finjusteret, stram styring, som lader dig spille dit bedste spil cricket. - En dyb, historiedrevet karrieretilstand; du har styringen på og uden for banen. Du styrer din træning og pressekonferencer, håndterer skader og bestemmer din vej mod international hæder! - Det er det mest tilgængelige cricket-spil hidtil; ny cricket-spiller? Cricket 22 gør det lettere end nogensinde før at blive bekendt med spillet med en helt nytænkt række vejledninger og førstegangs brugeroplevelser. Cricket 22 er den mest detaljerede simulation af sporten, som Big Ant nogensinde har lavet, og takket være disse vejledninger vil du batte og bowle som en prof i løbet af ingen tid. - Et helt nyt kommentatorhold; Cricket 22 har et stjernespækket kommentatorhold med Michael Atherton, Ian Healy, Mel Jones, Alison Mitchell og David Gower. Hver handling kommenteres med mere dybde og analyse end nogensinde før, og for første gang i et sportshold vil der være et rent kvindeligt kommentatorhold, hvilket yderligere uddyber repræsentationen af kvinder i Cricket 22-oplevelsen. - Det bedste udseende for cricket nogensinde; Cricket 22 udnytter fuldt ud kapaciteten for den nyeste generation af hardware. Udover at spillet indlæses med lynets hastighed, så du kommer ind i handlingen hurtigere end nogensinde før, så har det også en fuld række visuelle opdateringer, inklusiv utrolige linjesporingselementer i realtid, så du får det mest visuelt realistiske spil cricket nogensinde.