CORE.SYS
Bryd ind, hent højt beskyttede data, og kom ud igen i en hæsblæsende hackingsimulator! Gør dig klar til at hacke dig gennem stadigt mere komplekse computersystemer i retro-arkadestil! CORE.SYS er et hjernegymnastisk action-puzzlespil, hvor du skal bryde igennem lag af digital sikkerhed ved hjælp af hurtig og strategisk tænkning. Bevæg markøren hen over et 5x5-gitter med alfanumeriske nøgler, brug din scanningsfunktion til at finde det næste kodeelement og vælg det rigtige panel for at fuldføre sekvensen, omgå sikkerheden og få adgang til næste lag. Men vær forsigtig! Jo dybere du hacker, jo hårdere møder du systemets firewall-sweeps. Kan du finde de data, du skal bruge og komme ud uden at blive opdaget?