Control
En hemmelig sikkerhedstjeneste i New York er blevet invaderet af en trussel fra rummet, og du er nu den nye chef, der skal genvinde kontrollen. Dette overnaturlige tredjepersons-actioneventyr er skabt af Remedy Entertainment, og det udfordrer dig til at mestre en kombination af overnaturlige evner, udstyrstilpasning og interaktive omgivelser, mens du kæmper dig gennem en forudsigelig verden. Control er historien om Jesse Fadens jagt på svar, mens hun påtager sig rollen som chef. Verdenen i Control har sin egen historie ligesom de allierede, som Jesse møder undervejs. Jesse samarbejder med andre agenter fra The Bureau og opdager mystiske eksperimenter og hemmeligheder.