Conga Master
Dansegulvet bliver fyldt, rækken vokser ... kom så, nu skal der danses conga! Ryst dit virtuelle træben i det hylende morsomme arcadespil Conga Master, hvor spillerne kæmper om at lave den længst mulige congarække. Du behøver ingen rytmesans – alle kan danse conga! Det er nemt at spille Conga Master: Styr din danser, og lok flere folk til din række på dansegulvet. Længere congarækker giver dig flere deltagere hurtigere, men pas på grisene – de får din række til at lugte! Bedst af alt kan du trække tre venner ud på dansegulvet til congakamp i lokal multiplayer for at se, hvem der er den sande mester i Conga Master!