Clustertruck
ClusterTruck er ny slags platformspil oven på en motorvej i fuld fart! Brug adræthed og akrobatik gennem vanvittige niveauer i et spil, hvor "jorden er lava" oven på uforudsigelige lastbiler i fuld fart! Spillet bliver kun sværere, når der tilføjes farer såsom svingende hamre, lasere og flammekastere! Lås op for nye evner såsom gribekrogen, lastbilskanonen og tidskontrol!