Cinders
En voksen tolkning af Askepot, som handler om at træffe valg og skabe det berømte eventyr efter diine ønsker. Cinders er en begavet ung pige, der bor sammen med en magtsyg stedmor og hendes to døtre ligesom i et vist velkendt eventyr. Men Cinders er ikke bange for at tage sin skæbne i egne hænder – heller ikke selvom hun må bryde nogle regler ... Spillet følger fire kvinder og viser, hvorfor de er blevet, som de er. Det er en historie om frihed, drømme, søsterskab og at finde din egen lykkelige slutning, som ikke nødvendigvis følger moralen i klassiske eventyr Cinders har flere forskellige slutninger, 120 beslutningspunkter og mere end 300 valg. Du har fuld kontrol over hovedpersonens personlighed og historie.