Catmaze
Ældgamle fortællinger kommer til live i det uforglemmelige eventyr om Alesta, en troldkvinde, hvis mod guider hende gennem dødsriget. Begiv dig med Alesta ud på en heroisk mission, der går gennem dystre sumpe, maleriske landsbyer og dybe skove, og dyst mod de farlige og mytiske dyr. Verdenen er fyldt med figurer, hvis skæbner er i dine hænder, og de mange sideopgaver vil bestemme, hvordan eventyret vil ende! Indeholder * Løb, hop og udforsk en 2D-metroidvania * Nedkæmp fjender og magtfulde bosser * Tilpas dine heroiske evner og din hjælper * Nyd den nuttede, episke fantasy-grafik * Dyk ned i en verden inspireret af slavisk mytologi * Spillet er udviklet af én person: Slava Gris, og er inspireret af musik fra Expecte Amour.