Cassette Beasts
Udforsk. Kæmp. Transformér. Velkommen til New Wirral – en fjerntliggende ø, der er beboet af sære skabninger, du end ikke har drømt om (heldigvis), og en flok modige indbyggere, som bruger kassettebånd til at transformere sig til kamp. Du skal udforske hele øen for at finde hjem og optage monstre på dine uundværlige kassettebånd for at få deres evner. Bliv forvandlet til et monster med ... kassettebånd? Den konstante trussel om monsterangreb fik indbyggerne i Harbourtown på New Wirral til at fordrive ondt med ondt. Optag et monster på et bånd, og afspil det så for at få dets form og blive klar til kamp. Du kan fusionere monstres forme. Det har sine fordele at være tæt på sin ledsager – når du er transformeret, kan du kombinere styrker for at få overtaget i kamp. Alle monsterformer kan fusioneres for at skabe unikke, fuldt animerede nye former. Udforsk en stor, åben verden. Visse monsterevner kan du også bruge i menneskeform, og det får du brug for, når du skal rundt på øen, løse opgaver og finde huler. Du kan svæve, flyve, svømme, klatre, spurte, blive usynlig eller blive magnetisk! Rejs sammen med en broget flok ledsagere. Du kæmper aldrig alene! Byg alliancer, brug tid sammen, og hjælp din udvalgte ledsager med at nå sine personlige mål for, at I bliver bedre som hold. Lær et avanceret kampsystem at kende. Udnyt elementernes kemi for at lægge ekstra bonusser eller svækkelser til dine angreb. Du kan også ændre din modstanders elementtype! Spil med vennerne! Gå sammen i grupper på op til 8 spillere i online-multiplayer for at bytte bånd, udfordre dine venner til dueller eller kæmpe mod uhyggelige Rogue Fusions for at få fantastiske belønninger!