C14 Dating
Du er Melissa Flores, en antropologistuderende der en sommer deltager i et praktikophold som arkæolog. Feltskolen finder sted i Belgien, mere end 8000 km fra dit hjem i Californien! Selv om det kan være nervepirrende at opholde sig i et ukendt land i to måneder, er det en læringsmulighed du ikke vil gå glip af! Måske graver du nogle knogler op, eller måske finder du værktøj der var skabt af de tidligste mennesker? Det kan også være, at du får nye venner under dit ophold ... eller måske møder du romantikken? Features * Find romantikken med Deandre, Hendrik, Kyler og Shoji * En spillestil der indbefatter en datingsimulation samt valgfri arkæologiske minispil * Smuk mangagrafik og et originalt soundtrack * Mulighed for hemmelig Yuri-romantik * En anderledes rollesammensætning med nogle meget unikke figurer!