Bucket Knight
Bucket Knight er et klassisk løb og skyd platformspil. Selv riddere skal stadig betale skat, lån og ægtefællebidrag. Hjælp den anonyme, men modige ridder på hans hellige mission med at finde den hellige gral (og tjen nogle penge). Udforsk fangekældre, slå fjender ihjel, undgå fælder, hold dig i live og bliv rig!