BrokenLore: FOLLOW
BrokenLore: FOLLOW er en psykologisk førstepersons-gyser og en del af BrokenLore-sagaen, som udforsker de mørke sider af sociale medier og sindets skrøbelighed. Træd ind i historien om Anne, en ung kvinde hjemsøgt af sin smertefulde fortid og indre dæmoner, der ubønhørligt forfølger hende. Undervejs konfronterer spillere temaer som selvaccept, spiseforstyrrelser, kropsdysmorfi og følelsen af værdiløshed. I centrum står det komplekse og konfliktfyldte forhold mellem Anne og hendes mor, hvis dominerende og ekstravagante personlighed kaster en kvælende skygge over datterens liv. Gennem atmosfærisk udforskning, miljøfortælling og intense møder leverer FOLLOW en foruroligende og følelsesmæssigt stærk gyseroplevelse.