Broken Lines
Din enhed er styrtet ned bag fjendens linjer midt i en alternativ version af fortidens Østeuropa. Uden efterretninger eller hjælp fra ledelsen må disse soldater kæmpe sig hjem, før krigens rædsler ødelægger dem. Holdarbejde og strategi er altafgørende. Hver soldat har sin egen personlighed og sine egne idéer om, hvad der skal ske. Nogle ønsker at undersøge, hvorfor I styrtede ned i fjendtligt territorium, mens andre ønsker at holde lav profil og vente på at blive reddet. Der bliver endda hvisket i krogene om at desertere. Du er den "skjulte hånd", der guider denne brogede gruppe soldater i sikkerhed og måske sørger for, at de bliver reddet. Uanset om de drejer sig om noget så simpelt som hvor de skal gå hen, eller noget så alvorligt som hvordan de skal møde deres mystiske fjender, er alle dine beslutninger vigtige. Historiedrevet gameplay Mens dine soldater kæmper mod krigens psykiske pres, skal du lede dem i kamp – men vil de undgå fjenderne eller møde dem ansigt til ansigt? Unikt turbaseret system Kampene minder om dem i et turbaseret taktisk RPG. Planlæg din tur i pausetilstand, og se dine soldater bevæge sig, når handlingsfasen starter. Men når nye fjender og farer dukker op, sættes spillet på pause, så du kan planlægge, hvordan du vil reagere på den nye situation. Vil du fortsætte med at storme frem, eller vil du trække dig tilbage og søge dækning? Valgene er vigtige Du former historien med dine valg, og kampagnen kan slutte på forskellige måder. Vælg med omhu, da din rejse gennem spillet ikke blot vil påvirke de soldater, du leder, men også en hel region og de folk som tilfældigvis bor der. Men du bør også huske, at dine soldater har deres egne meninger om, hvad der er godt for delingen, så du skal opretholde balancen mellem det, du gerne vil have dem til at gøre og det, der skal til for at holde moralen oppe.