British Sports Cars Car Pack
Sæt dig bag rattet i nogle af de mest ikoniske britiske sportsvogne i Horizon! Denne bilpakke giver dig nøglerne til både gamle og nye klassikere fra nogle af Storbritanniens største bilproducenter, for eksempel: 1938 MG TA Midget 1962 Triumph TR3B 1970 Triumph TR6 PI 2018 Aston Martin Vantage 2018 TVR Griffith 2004 Vauxhall VX220 Turbo Disse biler er følger også med i Forza Horizon 4 Car Pass og Ultimate Add-ons-samlingen.