Book Quest
Tag med på et middelalderligt eventyr for at genfinde et magtfuldt familiearvestykke! Du er en ung mand, der er vidne til tyveriet af familiens magiske bog. Det medfører et besøg af bedstefarens spøgelse, der overtaler den unge mand til at tage på en farlig rejse for at hente bogen tilbage. Udforsk de omkringliggende byer og vildmark, få oplysninger fra indbyggerne, styrk din figur med nye våben og redskaber, opspor de skyldige, der stjal den magiske bog og opdag sandheden bag det hele! Book Quest er et action/eventyr-rollespil i retro-pixelstil med filmiske mellemscener og dialog. Gennem denne middelalderlige fantasi, veksler du mellem at se spillet ovenfra og spille det i et sidescrollende perspektiv. Brug rullefald og udfør nærkampsangreb, opdag nøgleelementerne, løs gåderne omkring dig, find nyt udstyr efterhånden som når du skrider frem, og rejs mellem punkter på kortet ved at spille unikke minispil! Dette er et nostalgisk eventyr, der passer til alle aldre, uanset om du er en erfaren gamer, der husker genreklassikerne, eller en nybegynder, der bare kan lide genren.