Bombslinger
Bær Bombslingerens poncho! En fredelig farmer, der blev til en hensynsløs bandit i forsøget på at hævne hans gamle bandes mord på hans kone og ødelæggelsen af hans ranch. Bomb dig vej gennem horder af fjender og nyd det klassiske bombekastende gameplay i et soloeventyr med trinvist genererede niveauer, karakteropbygning med færdighedsopgraderinger og en lang række offensive og defensive elementer. Og når du vil have en pause fra soloeventyret, kan du kæmpe mod dine venner i de hektiske deathmatchkampe med 4 spillere!