Billy’s Game Show
Billy’s Game Show er et stealth-horror spil. Spil mod en AI, der ser dine bevægelser gennem sikkerhedskameraer. Dit mål er at finde de 3 skjulte hoveder og undslippe showets rædsel. Du er den nuværende deltager i et forvrænget spilmiljø designet af Billy selv til hans egen forvrængede fornøjelse. Billy’s Game Show-sæt er lavet til, at du kan vælge din egen vej, men husk, det er Billy’s spil, og han sætter reglerne. Han vil udfordre dig med fælder, skjulte stier, forskellige gåder og vigtigst af alt, tre generatorer, som du konstant skal holde øje med, ellers vil de eliminere dig. Spilmekanik: - Vælg din egen vej for at komme videre. - Undgå at blive fanget af Billy, eller gem dig, når han kommer. - Udfør dine opgaver stille og uden for synet. - Billy’s sæt er fyldt med fælder, så vær opmærksom hele tiden. - Håndter din beholdning klogt, overbelast den ikke. - Sørg for, at de tre hovedgeneratorer kører problemfrit.