Behind Closed Doors: A Developer's Tale
Historien om en udvikler, der er fanget inde i et videospil? Du spiller som Ethan, der arbejder på kontoret for en lille virksomhed, der udvikler videospil, og forsøger at forsørge sin gravide kone. Det er blot en normal uge for Ethan: han vågner, tager på arbejde, kommer hjem, går i seng og gentager dette dag efter dag. Men så sker der noget underligt. Ethan får et usædvanligt telefonopkald midt om natten og bliver på en eller anden måde teleporteret til en anden dimension. Ethan skal fuldføre nogle udsædvanlige prøver og forsøge at vende tilbage til den virkelige verden.