BEFORE I GO
Udforsk den hjemsøgende, drømmelignende fantasiverden i BEFORE I GO, et dystert metroidvania, hvor du er legemliggørelsen af et indre barns uskyldighed, der er på en allegorisk odysse mod en accept af døden. Slutningen er uundgåelig, men vil du trodse rejsen? Verden er gammel og syg. En mørk sygdom har efterladt alle levende sjæle svagelige, skrækslagne og hjælpeløse, før de overgiver sig til fortvivlelsen. Men dette paralyserende angreb har efterladt et lille barns uskyldighed uberørt. En overjordisk rejse venter dig, fortabt i limbo. Find svar. Se din største frygt i øjnene. Konfronter virkeligheden. BEFORE I GO skildrer en dyb refleksion over tilværelsen og livets forgængelige natur. Fortab dig i dette gådefulde eventyr. Find din vej til udfrielse og fred midt i al modgangen. BEFORE I GO er et udfordrende side-scrolling action-platformspil, der destillerer den klassiske genre ned til de mest værdsatte elementer og tilfredsstiller fans af old school platformspil, som leder efter nye spilmekanikker.