Bedlam - The Game By Christopher Brookmyre
Bedlam er lavet som et skydespil til dem, der overlevede online gaming i 80'erne og 90'erne og tager et kig gennem en ikonisk tid i online gaming. Spillet leverer autentisk gaming-nostalgi med moderne grafik og spilfunktioner. Bedlam er udelukkende sat i første-person men udforsker også andre spilgenrer fra et første-personsperspektiv.