Beat Souls
Dyk ned i en levende cyberpop-verden og dans dig vej til den højeste score i intens rytmisk action! Musik og gameplay med intens action ramler sammen i Beat Souls, et højhastighedsactionspil, hvor du skal undgå forhindringer og indsamle sjæle for at opnå stilfulde kombinationer på vejen til den højeste score! Få den rytmiske Yokai til at hvile sig, når du afslører dine fantastiske dansetrin og viser dem en dræberpræstation! En sød og farverig anime-æstetik skaber sammen med cyberpunkstil i neonfarve et unikt design til Beat Souls, mens den pumpende soundtrack vil få dig til at komme tilbage efter mere! Bliv en mester i den elegante undgåelsesdans, hvor du hopper rundt for at undgå forhindringerne foran dig, mens du samtidig flytter dine "Otomo"-ledsagere, så de indsamler sjæle. Men vær forsigtig! Hvis du rammer Støjen vil du miste rytmen, din combo bliver nustillet og din udholdenhed bliver drænet. Hvis du løber tør for udholdenhed, er spillet slut. Som den legendariske tempelmø Mikoto, der har evnen til at kommunikere med yokai-ånder gennem dans, kæmper du dig gennem 30 baner med brugerdefineret sværhedsgrad! Har du, hvad der skal til for at overvinde Støjen?