Beat Cop
New York – mere et uvæsen ned en by. Udforsk de mørkeste afkroge og afdæk dens hemmeligheder som Jack Kelly, en tidligere kriminalbetjent, der er blevet falsk anklaget for mord. Degraderet og glemt af sine gamle venner er det nu din sidste chance for at opklare sandheden bag din ulykkelige situation. Problemet er, at din nye chef behandler dig som skidt, din kone er et pengegrisk helvedesyngel, og den lokale mafia har en pris på dit hoved. Man kan vist sige, at tingene er lidt besværlige her midt i Brooklyn. Åh ja, og du skal stadig huske at skrive bøder, formane fodgængere og den slags. Du er trods alt gadebetjent.