Ball laB
Rul og hop gennem svære, men velbalancerede platformsbaner i minimalistisk retrostil! "Ball laB" er et simpelt platformspil, der fjerner alle de moderne elementer der gør spil komplicerede og erstatter dem med en mere enkel og udfordrende spillestil. Spillet er skabt med minimalistisk, gråtonet og pixeleret grafik, og hver bane fylder en enkelt skærm, hvor målet er, at du ved at bruge præcision når fra den ene ende af banen til den anden uden at blive offer for pigge, faldgruber eller andre farer. Du er en bold, som kan rulle langs overflader, springe op på afsatser, hoppe fra platforme eller tage en elevator for at nå målet. Hvis du rammer en fare, genopstår du straks ved begyndelsen af banen, og du øger din dødstæller ved hvert forsøg. Hvor mange forsøg vil det tage dig at klare alle 60 udfordringer?