Ball laB II
Rul, spring og dobbelthop gennem svære, men retfærdige platformsbaner i minimalistisk retrostil! Ball laB II fjerner de moderne kompleksiteter og vender tilbage til en mere enkel og udfordrende spillestil. Det er et simpelt præcisionsplatformspil, der præsenteres i minimalistisk pixelgrafik med en behagelig farvepalet. Hver bane fylder en enkelt skærm, og målet er at komme fra den ene ende af banen til den anden uden at blive offer for pigge, faldgruber eller andre farer. Du er bolden! Du kan rulle langs de flade overflader, springe op på afsatserne og platformene, dobbelthoppe eller tage en elevator for at nå dit mål. Hvis du rammer en fare, genopstår du øjeblikkeligt i begyndelsen af scenen og øger din dødstæller for hvert forsøg. Hvor mange forsøg skal du bruge for at nå igennem alle 50 udfordringer?